«ІНФОРМАЦІЯ ПРО ФІНАНСОВУ КОМПАНІЮ
Найменування:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КРЕДИТ ТУ Ю»
Скорочене найменування:
ТОВ «КРЕДИТ ТУ Ю»
Ідентифікаційний код:
40094068
Місцезнаходження:
04205, місто Київ, вул. Тимошенка Маршала, будинок 29-Б, корпус літера А, офіс 114
Відомості про державну реєстрацію юридичної особи:
Дата запису – 02.11.2015; номер запису – 10741020000056669
Інформація про включення фінансової установи до Державного реєстру фінансових установ:
ТОВ «КРЕДИТ ТУ Ю» включено до Державного реєстру фінансових установ згідно розпорядження Нацкомфінпослуг № 1199 від 07.06.2016 року «Про внесення ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КРЕДИТ ТУ Ю» до Державного реєстру фінансових установ.
ІНФОРМАЦІЯ ПРО МЕХАНІЗМИ ЗАХИСТУ ПРАВ СПОЖИВАЧІВ ФІНАНСОВИХ ПОСЛУГ
Кожен споживач фінансових послуг ТОВ «КРЕДИТ ТУ Ю» має право звернутися до ТОВ «КРЕДИТ ТУ Ю», як надавача фінансових послуг, яке ТОВ «КРЕДИТУ ТУ Ю» розглядає у встановлений законом строк.
Споживач фінансових послуг, якщо вважає, що з боку ТОВ «КРЕДИТ ТУ Ю» мало місце порушення його прав та охоронюваних законом інтересів, може звернутися безпосередньо до ТОВ «КРЕДИТ ТУ Ю» шляхом:
надіслання письмового звернення поштою на адресу місцезнаходження (поштову адресу) ТОВ «КРЕДИТ ТУ Ю»: 04205, місто Київ, вул. Тимошенка Маршала, будинок 29-Б, корпус літера А, офіс 114,
або заповнивши форму для зворотнього зв’язку на веб-сайті компанії чи надіславши листа електронною поштою на адресу: coordinator@credit2u.com.ua,
або зателефонувавши за допомогою засобів телефонного зв'язку за номером телефону: 0-800-60-94-94 (безкоштовний дзвінок по Україні).
Механізм захисту прав споживачів включає можливість та порядок позасудового розгляду скарг споживачів фінансових послуг Товариства. Розгляд скарг здійснюється у відповідності до Порядку взаємодії зі споживачами, який розміщено на вебсайті Товариства.
Наявність гарантійних фондів чи компенсаційних схем, що застосовуються до відповідного виду фінансової послуги, що надається Товариством, чинним законодавством України не передбачена і не застосовується.
Також кожен споживач фінансових послуг може звернутися до Національного банку України. Канали зв’язку для громадян:
Телефон: 0 800 505 240 (у разі, якщо Ви не додзвонилися до оператора і всі лінії були зайняті або Ви телефонуєте в неробочий день та час, – слід залишити Ваш номер телефону на автовідповідач).
Онлайн-форма на веб-сайті НБУ. Електронна пошта: nbu@bank.gov.ua (слід заповнити і надіслати форму та за потреби додати супровідні матеріали. Але розмір вкладення – не більше 10 МБ).
Для листування: вул. Інститутська, 9, м. Київ-8, 01601.
Для подання письмових звернень громадян: вул. Інститутська, 11-б, м. Київ, 01601.
На офіційному сайті Національного банку України у розділі «Захист прав споживачів» (https://bank.gov.ua/ua/consumer-protection) споживачі фінансових послуг мають можливість детально ознайомитися зі своїми правами та можливостями, зокрема, ознайомитися з різноманітними інструкціями для споживачів.
ОРГАН, ЯКИЙ ЗДІЙСНЮЄ ДЕРЖАВНЕ РЕГЮЛЮВАННЯ У СФЕРІ ЗАХИСТУ ПРАВ СПОЖИВАЧІВ ФІНАНСОВИХ ПОСЛУГ:
НАЦІОНАЛЬНИЙ БАНК УКРАЇНИ
Адреса для листування: вул. Інститутська, 9, м. Київ-8, 01601.
Адреса для подання письмових звернень громадян: вул. Інститутська, 11-б, м. Київ, 01601.
Веб-сайт: https://bank.gov.ua/
Електронна пошта: nbu@bank.gov.ua.
Тел. 0 800 505 240
Права споживачів фінансових послуг, що закріплені Законом України «Про фінансові послуги та державне регулювання ринків фінансових послуг»
Стаття 12. Право клієнта на інформацію
1. Фінансова установа зобов’язана розкривати клієнтам визначену законодавством інформацію про умови та порядок її діяльності, що розміщується у місці надання послуг клієнтам та/або на власному веб-сайті фінансової установи. Така інформація повинна, зокрема, включати:
1) перелік послуг, що надаються фінансовою установою, порядок та умови їх надання;
2) вартість, ціну/тарифи, розмір плати (проценти) щодо фінансових послуг залежно від виду фінансової послуги;
3) інформацію про механізми захисту прав споживачів фінансових послуг.
На вимогу клієнта фінансова установа зобов’язана в порядку, визначеному законодавством, надати таку інформацію:
1) відомості про фінансові показники діяльності фінансової установи та її економічний стан, які підлягають обов’язковому оприлюдненню;
2) перелік керівників фінансової установи та її відокремлених підрозділів;
3) кількість акцій фінансової установи та розмір часток, які знаходяться у власності членів її виконавчого органу, а також перелік осіб, частки яких у статутному капіталі фінансової установи або належна їм кількість акцій фінансової установи перевищують 5 відсотків;
4) іншу інформацію, право на отримання якої визначено законом.
2. Перед укладенням договору про надання фінансових послуг фінансова установа чи інший суб’єкт господарювання, що надає фінансові послуги, зобов’язані повідомити клієнта у письмовій або електронній формі, у тому числі шляхом надання клієнту доступу до такої інформації на власному веб-сайті особи, яка надає фінансові послуги, про:
1) особу, яка надає фінансові послуги:
а) найменування (для фізичної особи - підприємця: прізвище, ім’я та (за наявності) по батькові), місцезнаходження, контактний телефон і адреса електронної пошти особи, яка надає фінансові послуги, адреса, за якою приймаються скарги споживачів фінансових послуг;
б) найменування особи, яка надає посередницькі послуги (за наявності);
в) відомості про державну реєстрацію особи, яка надає фінансові послуги;
г) інформацію щодо включення фінансової установи до відповідного державного реєстру фінансових установ або Державного реєстру банків;
ґ) інформацію щодо наявності в особи, яка надає фінансові послуги, права на надання відповідної фінансової послуги;
д) контактну інформацію органу, який здійснює державне регулювання щодо діяльності особи, яка надає фінансові послуги;
2) фінансову послугу - загальну суму зборів, платежів та інших витрат, які повинен сплатити клієнт, включно з податками, або якщо конкретний розмір не може бути визначений - порядок визначення таких витрат;
3) договір про надання фінансових послуг:
а) наявність у клієнта права на відмову від договору про надання фінансових послуг;
б) строк, протягом якого клієнтом може бути використано право на відмову від договору, а також інші умови використання права на відмову від договору;
в) мінімальний строк дії договору (якщо застосовується);
г) наявність у клієнта права розірвати чи припинити договір, права дострокового виконання договору, а також наслідки таких дій;
ґ) порядок внесення змін та доповнень до договору;
д) неможливість збільшення фіксованої процентної ставки за договором без письмової згоди споживача фінансової послуги;
4) механізми захисту прав споживачів фінансових послуг:
а) можливість та порядок позасудового розгляду скарг споживачів фінансових послуг;
б) наявність гарантійних фондів чи компенсаційних схем, що застосовуються відповідно до законодавства.
3. Інформація, що надається клієнту, повинна забезпечувати правильне розуміння суті фінансової послуги без нав'язування її придбання.
4. Фінансова установа під час надання інформації клієнту зобов'язана дотримуватися вимог законодавства про захист прав споживачів.
5. Забороняється покладати на споживача фінансових послуг сплату будь-яких платежів, відшкодувань, штрафних санкцій за реалізацію ним права на відмову від договору, предметом якого є надання йому фінансової послуги, чи за дострокове розірвання (ініціювання дострокового розірвання) споживачем фінансових послуг такого договору, а також забороняється стягувати такі платежі, відшкодування, штрафні санкції.
Забороняється покладати на споживача фінансових послуг сплату будь-яких платежів, відшкодувань, штрафних санкцій за дострокове виконання ним умов договору, предметом якого є надання йому фінансової послуги, а також забороняється стягувати такі платежі, відшкодування та штрафні санкції.
6. Орган, який здійснює державне регулювання відповідного ринку фінансових послуг, має право визначити мінімальний обсяг інформації, яка повинна надаватися клієнту щодо кожного виду фінансових послуг, якщо такий мінімальний обсяг інформації не встановлений законом.»